Online výuka je dlouhá, vytoužené světlo v tunelu zatím není pro 2.stupeň tak úplně v dohledu a my už vážně potřebujeme změnu!
Proto jsme se rozhodli tři předvelikonoční dny věnovat zábavnému učení a aktivitám, které by nás všechny – děti i učitele – trochu osvěžily a nabily energií do dalších dnů. Zajímá vás víc? Stojí to za to, čtěte a těšte se spolu s námi!
Ať se Vám to zdá nebo ne, Velikonoce se blíží, a proto bychom Vás rádi naladili na tyto jarní svátky a možná Vám i dali pár tipů, jak si zútulnit byt nebo dům.
Žáci osmé třídy měli ve výtvarné výchově za úkol vybrat si nějakou pro ně zajímavou a schůdnou velikonoční výzdobu na zadaných stránkách internetu a podle tohoto návodu z internetu vytvořit vlastní dílka. Úkolem bylo nafotit také postup práce a veškeré pomůcky tak, abyste si i Vy mohli podobnou výzdobu udělat doma. První vlaštovky už se nám sešly, a tak Vám s radostí představujeme první výtvory.
Krásné Velikonoce přeje 8.B
Davelská škola pokračuje v čerpání finančních prostředků formou navaujícího projektu Podpora a rozvoj žáků a učitelů Základní školy Davle III, který v rámci operačního programu Výzkum - vývoj - vzdělávání, spolufinancuje Evropská unie.
Pro roky 2020-2022 jsme získali částku 834 472 Kč. Mezi klíčové aktivity, které ze získaných zdrojů budeme financovat, patří činnost školního speciálního pedagoga, školního asistenta, podpora výuky formou tabletů a realizace oblíbených zájmových projektových dnů jak ve škole, tak formou zážitkové pedagogiky mimo školní budovu.
O realizaci konkrétních aktivit průběžně informujeme na webových stránkách naší školy.
Distanční výuka se neustále prodlužuje, a ať už jsme z 3.A nebo z 3.B, nemůžeme se už dočkat návratu do školních lavic. Občas se ale stane, že při učení v našich domovech zažijeme něco, co bychom za normálních okolností nejspíš ve škole nevyzkoušeli! Když jsme v prvouce probírali objem, hmotnost a další veličiny, neměli jsme doma k dispozici odměrné válce, skleněné kádinky ani laboratorní váhy, jako bychom mohli použít ve škole. Ale kuchyňské vybavení má doma každý… a když už odměřujeme v kuchyni, tak ať z toho má taky něco náš mlsný jazýček!
21. března nevítáme pouze jaro, ale také myslíme na všechny osoby s Downovým syndromem. Tento den se slaví PONOŽKOVÝ DEN.
https://www.youtube.com/watch?v=XayyWBlur1c
A proč ponožkový?
Rozdílné ponožky se staly symbolem Světového dne Downova syndromu, protože chromozom má tvar ponožky.
Datum 21. 3 je také symbolické, protože lidé s Downovým syndromem mají o jeden 21. chromozom více. Mají tři místo dvou. Genetická porucha se odborně nazývá trizomie 21. chromozomu.
Jak se mohu zapojit?
Stačí, když si 21. března oblékneš dvě různé ponožky, vyfotíš se a nesdílíš fotku na svých sociálních sítích s hashtagem. #PonozkovaVyzva.
Vážení rodiče, z rozhodnutí MŠMT bude výuka žáků všech tříd naší školy probíhat v období od 22. 3. do 11. 4. nadále pouze distanční formou.
Školní družina bude mimo provoz. Školní jídelna je v provozu a přihlášené děti mohou odebírat dotované obědy do jídlonosičů.
Ve dnech 1. - 5. dubna jsou celostátní velikonoční prázdniny s navazujícími státními svátky.
V této době nebude probíhat ani distanční výuka. Kancelář školy je v provozu každý pracovní den od 8 do 14 hodin.
V případě jakýchkoli dotazů jsme vám k dispozici na telefonu 257 770 452.
Přejeme do všech rodin našich žáků klidný předjarní víkend a nadále pevné zdraví.
Za tým davelské školy Jana Hrubá
autor fotografie: Emilia Vetraková
Všichni víme, co to je recenze, známe ty krátké, či delší články o tom, jestli něco funguje a jak, na co si dát pozor, na co nenaletět, co naopak běží parádně a jaké přednosti ta či ona věc má…a na konci textu, který takto uživatelsky nebo laicky hodnotí nějakou věc/produkt/službu, pak většinou vidíme hvězdičky, a nebo procenta…
Jasně, to je recenze. A přesně to jsme se v osmých třídách učili napsat. I recenze má nějaká svoje pravidla, systém, jak na to a na co při psaní nezapomenout a co neopominout. Osmáci si měli zvolit nějakou oblíbenou hru (pc, mobil, konzole…) nebo aplikaci a v případě, že ani jedno nevyužívají nebo nemají nápad v oblasti IT, tak mohli zvolit film/knihu.