V úterní a středeční hodině angličtiny jsme ve 3.B skloubili hned několik předmětů. Žáci si zopakovali přírodovědné znalosti o koloběhu vody v přírodě, pak ve skupinkách výtvarně tvořili - jedna skupinka kreslila základ plakátu (krajinu s řekou a mořem), druhá malovala a stříhala jednotlivé prvky (slunce, kapky deště, oblaka a šipky) a další děti tvořily popisky v angličtině. Poté žáci společně nalepili prvky na plakát a doladili celkový design. A zítra zdařilou práci dovrší závěrečnou prezentací koloběhu vody v angličtině právě pomocí vlastnoručně vyrobené pomůcky. Na momentky z procesu tvoření a výsledek se můžete podívat v galerii. Have a sunny day 🌞 VN
V pátek 7. června se postupně naši osmáci a deváťáci zapojili do testování projektu Stavební Gramotnost, který je určený pro žáky základních škol a gymnázií. Během 60 minut se žáci seznámili s příběhem stavebnictví, které provází lidstvo od jeho počátku. Stavebnictví bylo představeno jako obor s velkou historií, obor plný výzev a příležitostí k zajímavému budoucímu uplatnění, které není zdaleka tolik ohrožené nástupem umělé inteligence. Na závěr si děti zasoutěžily a podělily se o své postřehy a podněty k přednášce.
Dnes měli žáci pátých tříd, kteří měli zájem, workshop šití. Nejprve se seznámili a vyzkoušeli základní stehy, přišití knoflíků a pak se již šlo na to. Výsledné výrobky jsou velmi krásné a vydařené. Ostatně posuďte sami. Tímto také chceme poděkovat babičkám, které nám pomáhaly a Daně Janů, která pro nás workshop připravila.