Rychlá zpráva o průběhu práce v rámci zvyšování mediální gramotnosti průřezově v rámci různých předmětů v 9.ročnících – za použití tabletů žáci hledali vhodné zdroje a informace o různých epochách, slozích a stylech, o jednotlivých osobnostech určujících dějiny lidstva a nebo o zajímavých vynálezech, které posunuly lidstvo směrem k lepší budoucnosti.
Hledali informace o životě Krista, Mohameda i Mojžíše, dohledávali v jakém období ovládalo svět baroko, rokoko, klasicismus nebo od kdy do kdy se počítá pravěk, středověk či novověk. A snažili se najít v důvěryhodných zdrojích, kdy vzniklo kolo, automobil, knihtisk, papír, střelný prach a nebo kartáček na zuby J. Veškerá data, která získali na internetu museli samozřejmě uvést na tzv. časovou osu a doložit, jaký zdroj využili a odkud informace čerpali. Výsledkem pak byla a je vlastnoručně doplněná a vykreslená časová osa se všemi údaji….a kromě toho všeho ještě trénovali skupinovou práci, schopnost dialogu, kompromisu, efektivitu práce a správné rozložení činností ve skupině.
Pavla Charvátová