Na druhém stupni jsme udělali sondu mezi žáky na téma "Jaké sociální sítě známe, používáme, máme...". Žáci měli za úkol kategorizovat všechny možné platformy a druhy sociálních sítí a aktivit na internetu a udělat přehledná schémata podle druhu a typu sociální sítě. Vyšlo nám z toho nakonec rozdělení na to, kde hlavně sdílíme, kde hlavně chatujeme, kde naopak hlavně sledujeme a nakonec, kde hlavně hrajeme.
Dnes představujeme výsledek práce portrétování sebe sama pomocí metody PINart - za použití špendlíků, vypichovátek a tenkých předmětů vyrobili deváťáci moc pěkné a netradiční autoportréty. Můžete posoudit sami, jak se jim to povedlo. Portréty žáci poté adjustovali na větší formát podkladu, který opatřili vlastnoručně vyrobeným rámečkem (pomocí perka, tuše a barev).
PCH
Období středověku je typické také pro své nádherné knižní iluminace. Nejen v různých opisech Bible, ale i v kronikách, legendách a dalších středověkých rukopisech najdeme nádherně vymalované a zlatem zdobené „začátky“ kapitol a oddílů textu. A přesně takové krásně vypracované písmenko si zkusili skutečným ptačím perem namalovat a napsat děti ze sedmých tříd v rámci hodin literatury. Zlato jsme sice na iniciálová písmenka nelepili, ale barvami děti nešetřily! Počáteční písmenka patří slovům, která označují různé pohádkové bytosti. A jak jsme na pohádkové postavy přišli?