Vyhlašujeme soutěž v psaní anglických esejí, které se mohou zúčastnit žáci 5.- 9. ročníků ZŠ Davle.
Soutěž je rozdělena do dvou kategorií: I. kategorie je určena pro žáky 5.-7.ročníků, II. kategorie je určena pro žáky 7.-9.ročníků.
V tomto týdnu se konalo okresní kolo tradiční Olympiády v českém jazyce. Jako již poněkolikáté, soutěžící ze Středočeského kraje se sjeli do ZŠ v Dolních Břežanech, kde na ně čekaly dvě hodiny psaní a promýšlení jazykových oříšků. V rámci 45. ročníku OČJ se za naši školu zúčastnili okresního klání žáci Martin Dufek z 9.třídy a Alber Skladan z 8.B. I toto kolo olympiády je rozčleněno na 2 části – mluvnickou a slohovou/literární.
Od začátku školního roku se nám hromadí nejrůznější součásti oblečení, bot, lahve na pití a různé cennosti (hodinky, telefon, peněženky, klíče). Zapomenuté věci si můžete vyzvednout v dolních šatnách ve výklenku vpravo, cennosti jsou v kanceláři školy. Nevyzvednuté oblečení a boty budou k 8.2.2019 dány na charitu.
V lednu proběhla v naší škole tradiční olympiáda v anglickém jazycee. Školní kolo tvořily dvě disciplíny - gramatický test a rozhovor s rodilým mluvčím na losované téma.
Děkujeme všem soutěžícím a gratulace patří třem nejúspěšnějším účastníkům:
1. místo Jaroslav Blahoš, 9. třída
2. místo Jakub Kureš, 9. třída
3. místo Kristian Svoboda, 8. A třída
Jarda s Kristianem nás budou reprezentovat v okresním kole, držíme jim palce !
Paní učitelce Evě Novákové a panu Andrew Farrow děkujeme za organizaci olympiády a podporu všech účastníků.
Informace z dnešních Herlíkovic - všichni dorazili v pořádku a užívají si lyžování!
Ráda bych připomněla, že se blíží datum zveřejnění kritérií přijímacího řízení středních škol. Sledujte stránky vámi vybraných škol. Níže naleznete potřebné informace.
Kritéria přijímacího řízení
pro školní rok 2019/2020 budou zveřejněna řediteli středních škol nejpozději do 31. ledna 2019
Mezi žáky osmých ročníků se letos našlo několik dětí, které zpracovaly školní téma Slunce svým vlastním, nápaditým způsobem. Téma pojali buď jako povídku, příběh, báseň nebo vyprávění a pracovali na něm během celého podzimu ve svém volném čase, doma. Rádi bychom touto cestou ocenili jejich pozitivní přístup k domácí práci. Jednou z nich je i Markéta Nechybová, která zpracovala nad rámec školních povinností toto téma jako tzv. upíří povídku. Nutno říci, že s velkým nasazením, a že této práci věnovala opravdu velkou část svého volného času.