V listopadu jsme vyzkoušeli vzájemné meziročníkové učení na příkladu několika základních slohových útvarů, jako jsou například vzkaz, pozvánka, zpráva, reklamní slogan, inzerát, dopis a další. Žáci sedmých a devátých ročníků napsali a sestavili ukázkové příklady těchto slohových útvarů, ale udělali v nich vždy nějakou chybu. Ostatní ročníky, šesté a osmé, pak hledaly, kde je chyba a jaká, a pokusily se na základě těchto konkrétních příkladů sestavit definice a návod na to, jak takový konkrétní slohový útvar sestavit.
Školní jídelna přijme pomocnou sílu do kuchyně školní jídelny v Davli na dobu 3 – 4 měsíců.
Nástup možný ihned, případně dle dohody. Náplň práce – příprava zeleniny, ovoce, úklidové práce, mytí nádobí.
Nevyžadujeme výuční list v oboru kuchař/ kuchařka. Nutný je zdravotní průkaz.
Bližší informace vám sdělí paní Potužníková na mobilní čísle 608 010 913.
V druhém listopadovém týdnu proběhl na naší škole již 15. ročník soutěže BOBŘÍK INFORMATIKY. Jedná se o předmětovou soutěž, která je podporovaná Ministerstvem školství.
Advent začíná v tomto roce hodně brzy – už poslední listopadovou neděli jsme zapálili první svíčku na adventním věnci zdobícím naše domovy, a spolu s ní jsme zažehli i kouzelnou předvánoční atmosféru plnou očekávání a provoněnou vůní jehličí a cukroví. A co nám toto období zpříjemní víc než vědomí, že jsme ten nádherný věnec dokázali sami vyrobit!
Náš první společný výlet s prvňáčky do čokoládovny v Šestajovicích se náramně povedl. Děti byly natěšené, skvělé a náramně si to užívaly. Myslíme, že fotky mluví za vše..... Vychovatelky ŠD
Letos jsme se opět mohli se třídami vydat na veletrh Schola Pragensis 2022, který se po dvou letech on-line formy konal prezenčně. V Kongresovém centru probíhá od čtvrtka 24.11. do soboty 26.11. přehlídka středních škol. Vystavuje zde přes 150 nejrůznějších středních škol a svými nápaditými prezentacemi lákají zájemce ke svým stánkům. I přes obrovské množství návštěvníků naši deváťáci i osmáci bravurně zvládli proplout davy a snažili se splnit své úkoly. Najít „svou školu“ (devítky) a začít se orientovat v nabídce oborů (osmičky).
Jak už víte, na celém druhém stupni jsme se pustili do projektu česko-slovenského přátelství se školou z Kežmarku. Ve výtvarné výchově si každá vyučující prostudovala zadání a pojala ho po svém. Tím vznikla spousta různých záložkových variant. 30 jsme vybrali, poslali na Slovensko a oni pak zase nám poslali jejich záložky. Přišly krásné práce, které jsme opět využili, a část dětí (7. a 9. ročníky) dělaly popis záložek.