bajkyNa začátku školního roku se šesťáci seznámí s bajkami nejen jako čtenáři, ale hlavně jako odborníci. Umí je zařadit do žánru, vyjmenují typické znaky, podle nichž lze bajku bezpečně poznat. Naučí se nový pojem, personifikaci, a dokážou ho vysvětlit, poví vám autory nejznámějších bajek. A když to tak pěkně umí, připraví si dramatizaci s maskami, rekvizitami, naučenými texty zpaměti s tím, že si troufnou na to pozvat si obecenstvo. Jenže pak přijde další vlna korony a vše ukládáme do krabice a čekáme na to, až se vše přežene a šestka bude moci pozvat diváky.

 

Můžeme zajásat, že toto období je zde a dětem stačila jedna hodina na to, aby vše oprášily, připomněly si a dotvořily poztrácené rekvizity. Pak už jen doběhnout pozvat ty nejdůležitější. Diváky a zároveň kritiky. Děti pozvaly prvňáky své bývalé paní učitelky, a také své spolužáky z paralelní třídy. Největší výzvou byli i nejstarší spolužáci, totiž deváťáci.

Žáci šesté třídy zaslouží velkou pochvalu za přípravu, odvahu i trpělivost.

Představení se dětem moc povedlo a věříme, že jejich počin ocenili i všichni diváci.